
Vad behövs för att utveckla det kollegiala lärandet på förskolan eller skolan som utvecklar verksamheten och kommer barn och elever till gagn? Hur förs lärande samtal som skapar engagemang i gruppen och ger avtryck i vardagen?
M
mån
|
T
tis
|
O
ons
|
T
tor
|
F
fre
|
L
lör
|
S
sön
|
---|---|---|---|---|---|---|
0 evenemang,
|
1 evenemang,
-
![]() Vad behövs för att utveckla det kollegiala lärandet på förskolan eller skolan som utvecklar verksamheten och kommer barn och elever till gagn? Hur förs lärande samtal som skapar engagemang i gruppen och ger avtryck i vardagen? |
1 evenemang,
-
![]() Utbildningen vänder sig till dig som vill arbeta mer systematiskt med att stärka elevers språk-, läs- och skrivutveckling genom ordförrådet. |
1 evenemang,
-
![]() Eventet riktar sig till lärare och skolledare med intresse för praktiknära forskning och som har frågor, dilemman eller problem i sin praktik som skulle kunna utforskas i ett samverkande forskningsprojekt. |
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
1 evenemang,
-
|
1 evenemang,
![]() I en tredagars workshop den 26-28 september 2025 ges lärare inspiration att använda metodiken ”Tänka som en forskare”. Metodiken är ett värdefullt undervisningsalternativ som är extra lämpat att använda inom de naturvetenskapliga ämnena. Workshopen ges på Göteborgs universitets forskningsstation Tjärnö marina laboratorium och finansieras av Institutionen för marina vetenskaper, Göteborgs universitet. Läs mer och anmäl […] |
1 evenemang,
|
1 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
0 evenemang,
|
Genom att dela med oss av våra lärdomar kan vi bygga en kollektiv kunskapsbank som vi använder för att utveckla vårt lärande och skapa bättre undervisning för barn och elever.